mandag 26. september 2016

STORSJAL


Handstrikka
STORSJAL
i alpakka/silke
(77 % alpakka, 23% silke)


Desse er ; Juni, Juli og August-sjala <3


Dette er bestilt til ei 93 år gamal dame <3


Gåvepakning!


"Alt godt til deg & sjalet" <3


Lysegrått og grønt storsjal...


...vart bestilt då eg la det ut på facebook sist måndag,
som 50 års gåve <3
Storsjalet vart sendt i posten dagen etter...
<3


Same dag fekk eg bestilling på eit nytt grønt storsjal, så her går det unna...
,,,og eg er berre glad for at folk likar storsjala mine <3


Kjøpte garn i ein annan kvalitet...berre for at eg likte fargen på garnet so godt
(litt melert, men det kjem ikkje fram på bilda her, diverre)
Sandnes garn; TWEED
(40 % baby alpakka, 32 % viskose, 20 % polyamid og 8 % merinoull)
" Lekker og luftig børstet tweed som gir et ekslusivt uttrykk. Myk, lett og behagelig å ha på seg".


...som florlett slør, og som varmar deg <3


Her er fargane + den grøne <3

Det hender eg får bilde frå storsjal-brukarar, og det er såååå koseleg... Kjekt å sjå at folk brukar storsjala til fest og fritid, sommar som vinter <3
Kjenner du nokon som treng eit storsjal, eller vil ha eit sjølv, så ta kontakt med meg på telefon 92685451
No er eg å finne på Instagram,- under #anestorsjal

Ha ein fin haust der ute 
<3


2 kommentarer:

  1. Som ei av storsjalbrukarane er det herleg å sjå desse gode sjala du har strikka, og eg gler meg til å få vidareformidle det skjønne rosasjalet til mottakaren:)

    SvarSlett
  2. 1000 TAKK, Strikkebesta <3 du er såååå nydeleg i ditt storsjal, fargen passar so godt til deg, gode ven :) og det gler meg veldig at ei 93 år gamal dame skal sprade rundt i eit knallrosa storsjal... Kjekt om eg kan få eit bilete av ho <3 klem

    SvarSlett