søndag 18. september 2016

Lykkelege mennesker leser og drikker kaffe

...og TE,
som mine kjekke venner på fb kommenterer...


Boka om Diane som mista mann og barn i ei tragisk trafikkulukke...
reisa til den irske landsbygda, 
og som etter lang tid går tilbake til bokkafeen sin i Paris...


Nett det å drive bokkafe høyrest heilt fantastisk ut...
...gjerne ein krok med herleg garn og ditto aktivitet...


Drøyme! Drøyme! Drøyme!


Det billegaste og tryggaste er å leve i draumen...
lese sine bøker og drikke sin kaffe( og te) der det sømer seg :)

<3

Nokon av mine lesarar som har ein bokkafe dei har besøkt/ kjenner til?

<3

Eg fekk beskjed frå ein av mine hemmelege lesarar ( Les; som ikkje legg att kommentar...), via andre personar om at eg måtte blogge igjen... Det var so lenge sidan sist, sa ho... Dermed vert dette til deg, og alle hine - Ingrid ;)

Takk for inspirasjonen <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar